voor oma

oktober 22, 2007 on 3:32 pm | In Peuter | 13 Comments

*Vorige week dinsdag. Zo moeder, zo dochter oma.

13 Comments »

RSS feed for comments on this post.

  1. Wat een lieve oma!
    Peuter boft met zoveel mensen om hem heen die van hem houden!!

    Comment door Anske — 22/10/2007 #

  2. Voor oma…
    oké, ik zal niet kijken.
    😉

    Comment door Anders — 22/10/2007 #

  3. Hahahaha geweldig… zo leuk!

    Comment door Marijke — 22/10/2007 #

  4. Goh 8 vingers en 2 duimen. Zo had ik dat nog nooit bekeken. Doen wij het dan vaut met onze 10 vingers???

    Comment door Toaske — 22/10/2007 #

  5. 😀

    Comment door Marieke — 22/10/2007 #

  6. Heerlijk dat stemmetje zeg! Kan je uren naar luisteren..je boft maar 😉
    Ideaal zo’n voorlees-oma!

    Comment door annemarie — 22/10/2007 #

  7. @toaske : lol 😉
    @anne : alleen jammer dat ‘ie d’r zo weinig ziet 🙁 nu dus twee keer in één week, maar hiervoor was het alweer maanden geleden… 168,3 kilometer zekers…

    Comment door de mama — 22/10/2007 #

  8. Leuk filmje en wat doet Peute lekker enthousiast mee…… super om te zien. Samen met oma!

    Comment door Inge — 23/10/2007 #

  9. Ow wat een snoezig filmpje. Ook al zo’n mooi document voor later. Wat boft die Peuter toch.

    Comment door Jé†t¥ — 23/10/2007 #

  10. Hij kan al lekker tellen. En ik maar denken….WAT nou acht vingers.

    Eigenlijk denk ik nu weer dat ik zes vingers heb…en twee duimen en twee pinken.

    Maar wacht even…voor ik het verkeerd zeg….ik tel nog één keer overnieuw.

    Comment door plato — 23/10/2007 #

  11. Whahahaa, wilde hetzelfde typen als Plato.

    Comment door Geartsje — 23/10/2007 #

  12. Schattig! Zowel oma als kleinzoon.

    Comment door Jelle — 23/10/2007 #

  13. O dit had ik nog niet gezien ! Wat superleuk !!

    Comment door Julia — 24/10/2007 #

Leave a comment

XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Entries and comments feeds.